Ingen rubriiiik!

Hejhej! Jag tänkte börja blogga på den hära bloggen och min andra som ni kan kolla på HÄR. Imorse så hade jag ont i huvve så då tog jag en huvudvärkstablett och jag prova gå till skolan och jag fick inte ont i huvve nå mer sen. Idag hade vi dans på idrotten:D och på morron 08:30 så började vaccinationen för vissa fast hela klassen fick idag förutom jag(Y) för att dom måste prata med mamma elr pappa om nå för jag får inte ta på skolan för att jag är allergisk för nötter så dom vågade inte att ta spruta på mej om inte någon docktor elr läkare va med som hade nå medicin som jag kunde ta om jag kände av nå. men nu sitter jag i sängen och kollar på ny mobil (iphone 4) har nyss ätit mat.
UPPDATERAR mer imorron! hejdå
//Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback