Jullov(Y)

Hejsan...

Som rubriken säger.
För jag fick ju jullov idag och vi slutade klokan 12 och vi fick också ta med godis å dricka:)
Efter skolan var jag med Sara oh Nora skulle också men hon fick inte för hon skulle till Bollnäs.
Sen så väntade jag på att Marika skulle komma hem och hon kom 14:00 och då väntade vi på att hovslagarn skulle komma och han kom typ vid 15:00. Pontus fick skor å brodd och Plenya å Bebis men dom fick inge skor för dom var tvungen och kolla storleken på skorna. Så han verka bara dom:) Och sen kom pappa å hämta mej vid 4 tiden så då åkte vi hem åt mat Elin och jag gick ut till kaninera och skutta med dom. Sen bestämmde min syrra å jag att vi skulle försöka att hålla oss vaken hela natten och kolla på film:) Och idag är det bara 3 dagar kvar till jul och imorron är det 2 dagar å på fredag 1 å på lördag är det JULAFTON:D Och då ska vi äta gröt och macka å så med Emmelie oh Nicklas sen åker vi till mormor och träffar kusinerna å så kan lägga ut ett inlägg på lördag på vad jag har fått men nu ska jag kolla på Andra avenyn(Y) hejdå(:

//Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback